قصص اول نيكه مع بنت خالتي حصريّا اول مره هنا فقط (القصه حقيقية حدثت بالفعل)


تحميل تطبيق  قصص محارم نسخة 1 

حصريا و لأول مره اسرد قصتي من خلال هذا الموقع ،،،، اهلًا بكم أعضاء منتدي  هذه القصه حقيقية حدثت بالفعل ولا اقبل ان يقوم احد بأنسابها لنفسه


أنا. (م) ٢٨سنه و متزوج منذ سنتين وقعت احداث قصتي من ١٠ سنوات كان وقتها عمري ٢١سنه حدثت القصه مع بنت خالتي (ص) عندها ٣٦ سنه الان هي بيضاء اللون جسمها مليان شويه و طظها ملفوفة و طريقه اي شاب يشوفها يحس انه عايز يانيك طظها بززها كبيره و ليها كس مربرب يعني كس ملبن طولها ١٦٥ سم بنت خالتي كانت متزوجة من رجل كبير في السن و الذي تبين بعد ذلك انه كان لا يشبهها ولا يشبع رغباتها و كانت تبحث علي من يريح كسها الشبق،، بدئت قصتي مع بنت خالتي الكبيرة عندما قامت بزيارتنا في البيت الا ان بيتهم لم يكن بعيد عن بيتنا بل كان في نفس الحي ،، عندما أتت بنت خالتي لزيارتنا جلست مع أمي و اخوتي البنات الا ان كانت زيارتها لنا قليله و أمضت اليوم كله عندنا في البيت و عندما جا وقت الرحيل أمي اصرت ان تبيت عندنا لقله زيارتها لنا بعد إلحاح شديد وافقت و أمي لم تعلم ان بنت اختها شبقه جنسيا مر الوقت بعد ان شاهدنا بعض المسرحيات و أفلام القديمة كنّا أنا و أمي و اخوتي و بنت خالتي نستمتع بالضحك و السهر و بعد الساعة ١ليلا قامت أمي للنوم في غرفتها و بعد نصف ساعه توجهتا اخوتي البنات الي غرفهم للنوم و ظليت أنا و بنت خالتي نشاهد التلفاز و بعد مضي ساعه قاتلي لي بنت خالتي هل تريد ان احضر لك شاي او قهوه قولتها ازاي ده يحصل ده واجب علينا احنا اللي تضايقك قاتلي أنا كده حزب منك إنتا بتعتبرني ضيفه عندكم و بعدين أنا حبيت أخدمك و ادينا سهرانين ،، قولتها خلاص مشرب شاي خفيف ،، قامت بنت خالتي الي المطبخ لتحضير الشاي و بعد ١٠ دقائق حضرت بنت خالتي و معها كوبين شاي ولكن هذه المره انتبهت لشئ و هو قبل ذهابها للمطبخ كانت تجلس علي الكنبه الآخري و عندما جائت ووضعت الشاي علي الطربيزه ( طاوله) و هذه الكره جلست بجانبي يكاد جسدها يلامس جسدي كنّا نشاهد فيلم عربي قديم و أنا كنت هاوي الأفلام الأجنبي طلبت منها تغيير القناه فوافقت فاخذت الريموت وخليت قناه تعرض الأفلام الأجنبي و كانت القناه تعرض أفلام بدون حذف مشاهد و كانت القناه علي الدش المركزي و بعد مضي ١٠ دقائق من الفيلم اذا و بطله الفيلم تظهر عاريه تماما و جسمها كان جسم صاروخي حسّيت ان بنت خالتي ان المنظر هزها من داخلها و حرك شهوتها و كنت اختلس النظر اليها فرئيتها تنظر الي فسئلتني آيه رئيس في جسم البطله قولتها جسمها جميل و حلو بس أنا عمري ما شفت جسم بنت عاري علي الحقيقيه ،، بالمناسبه وقتها لم تكن لي تجارب جنسيه ولكن كنت اعرف كل شئ عن الجنس و كنت وقتها أمارس العاده السريه ،، فسئلتني بنت خالتي أنا كبرت يا ( م ) عن اخر مره كنت صغير و دلوقتي إنتا كبرت و بقيت راجل قولتها ازاي يعني باستهبال بالتالي نتكلم براحتنا و نشيل الخجل ولا إنتا بتتكسف قولتها براحتك لو تحبي تتكلمي في حاجه اتكلمي ادينا بنتفرج علي الفيلم و سهرانين ،،،، اول شئ بالتالي كل الكلام اللي بِنَا حيكون سرنا أنا و إنتا قولتها أنا موافق ، قالتلي إنتا عمرك نمت مه واحده قبل كده رديت قولتها. لا ولا مره ،،، قالتلي اممممممممممممممممممممم علي كده إنتا بتول قولتها يعني آيه قالتلي يعني ملكش تجارب جنسيه مع بنات قولتها أنا كل علاقتي بالجنس عن طريق الإنتر نت بس سئلتني إنتا بتمارس العاده السريه قولتها ساعات مع أني كنت وقتها مدمن علي العاده السريه و كنت ممكن أمارسها ٣ او ٤ مرات يوميا فا قالتلي بتمارسها ازاي قولتها مفيش بشغل فيلم. من الانترنت و بلمس عضوي الذكري اول ما قولتها عضوي الذكري قالتلي بالمناسبه هو طول عضوك قد آيه و ذكرت كلمه ( زبك) بصراحته الكلمة طلعت من بوقها هزتني و حسّيت ان زبي بدء ينتصب. حاولت أتمالك نفسي فا رديت عليها قولتها أنا عمري ما قسا طول زبي و قصدت أقول زبي فا ردت عليا قالتلي أصل الزب أطوال و احجام و اثناء كلمنا ظهر مشهد البطله الفيلم في التلفزيون و البطل بيقفشزفي بززها و نايم علي البطله عريانين و الوضع كان واضح ان ال ا ابطل بعينيك البطله في كسها فا لقتها سكتت و ركزت مع المشهد و بعد مرور دقيقه لقتها غمضت عنيها و أنا حسّيت ان زبي بدء في الانتصاب فا حاولت اداري زبي المنتصب ، لقتها بتقولي عندك مسطره ٣٠ سم قولتها ايوه قالتلي طيب روح جيبها فا رحت غرفتي و رجعت تاني و جبت المسيطره وسئلتها ليه عايزه المسيطره قالتلي قبل شئاللي يحصل بِنَا لازم يكون سر بينا فا قولتها سرك في بير قالتلي عايزه اقيس طول زبك أنا عملت نفسي مزهوا من اللي بتقوله بس قولتاجاريها فا لقيت اديها بتعتمد فوق زب و بتحسه و بتقولي الاستاذ نايم احنا لازم نصحيه من نومه قال قعدت تدلك زبي من فوق الشورت وقتها كان صيف ولابس شورت من غير البوكسيت فا فضلت تتحسس زبي و تدركه فا حسّيت بنشوفه غريبه و احساس غريب اول مره أيد غير أيدي تلمس زبي ،،،، فبدء زبي في النتصاب و كل ده لِسَّه زبي تحت الشورت هي اول ما حست ان زبي بدء يكون صلب في اديها و تتحسسه قالتلي ايوه كده بدء يصحصح فا لقتها فكت زرار الشورت و السحاب فظهر زبي لها فصعدت من منظر زبي قالتلي يا ( م ) إنتا زبك كبير إنتا ازاي كنت مخبئه تحت الشورت و لقتها قعدت تكلم زبي بصوت يكاد يكون مسموع آيه الزب الجميل ده ده جامد وواقف قوي و صلب أنا اول مره اشوف زب بالحجم ده فا لقتها اخدت المسيطره و حطت اول المسيطره عند اول زبي من ناحيته شعر العانه ،، أنا كنت متعود أني أحلق شعر زبي اول بأول فا بدئت تشوف مقاس زبي لقتها بتقولي ١٨ سم إنتا ازاي زبك ده محدش لمسه قبل كده فا لقتها رمت المسطره من اديها و فضلت تلعب في زبي و تدلك فيه و تلعب فيه أمنها بتمارس العاده السريه بيدها لزبي احسست احساس غريب اول مره أحسه فا قالتلي أمسك بزازي مسكت بزازها و قعدت افعص و اقفش في صدرها لغايته ما وصلت لحلمه صدرها و فكرتها بصوابعي لقتها بتتاوه بصوت خافت قربت ناحيته شفايفها وغرقنا في البوس و مش الشفايف مده لا تقل عن ١٥دقيقه حركات يديها تباطئه قليلا فا لقتها بتسحب أيدي من صدرها و تضعها علي شفرات كسها الغارق في عسل كسها فا دار في فكري جميع الأفلام الجنسيه اللتي كنت أشاهدها علي الانترنت فا بدئت بالتجاوب معها و مسكت بنظرها بأطراف أصابعي فا انتفضت و تسارعت انفاسها و بدئ تأن و تتأوه آآآه ااااااه. اممممم أفرك بظري اكثر افركه آآآه. ااوووووه اوووه ايوه كمان متوقفش ااااي ي ي أهه ما احلي يديك فا بدئت أحرك أصابعي علي شفرات كسها الي ان وصلت لفتحه كسها فوجدتها تتأوه اكثر من الاول ايوه دخل صوابهم في كسي افتح كسي بصوابعك بدئت النيك كسها بأصابعي فوجدتها ذهبت في سلسله ارتعاشات و تأوه ااااه اااااه ااااه كمان. دخل صوبعك اكتر ااااااي. ايييييييي ااااه آآآه آآآه كسي مشتاق من زمان ريح كسي العطشان ااااااااه اااااه اااااه ايوه كمان كمان كمان كنت ادخل إصبعي في كسها شويه و أطلعه و أفرك شفرات كسها و بظرها شويه و هي غارقه في بحر كسها فا لقتها أنفسها بدئت تهدي. فا قالتلي دلوقتي راح اكل زبك في فمي وأذوق طعم زبك اللي خلي كسي نار. و بدئت نزولا لزبي و ها هي اول مره و يتحقق فيها حلمي و أول فم يدوق طعم زبي فا بدئت بلحس زبي شويه زي الآيس كريم طلوعها و نزولا و أصبحت مثل المجنونه تكلم زبي تقوله فينك من زمان اممممممممم طعم زبك حلو يا (م) ااااااه. امممممم نفسي زبك يفضّل علي طول في فمي و بدئت بإدخال راس زبي بين شفيفها فأحسست بسخونة فهمها و احسست بان كهرباء مسكت في وبدئت أتاحه من هيجاني و بدء زبي يشق طريقه في فمها رويدا رويدا و ظلت تمص زبي و تأكله اكل وانا اتاوه آآآه امممممممم اقولها مصبه اكتر مصيه أسرع تمتعي لزبي هو أمامك إشبعي به شبقك يا شروطه لقتها بتقولي ايوه أنا شرموطك من هنا و رائح و زبك ده حيفضل يانيك فيا علي طول عندما سمعت كلمتها انطلقت حمم بركانية من حمم ماء زبي داخل فمها فضغطت اكثر علي زبي و أقفلت شفايف فمها علي زبي لكي لا تضيع اي قطره لبن من زبي و شربت لبني كله و مصمتة زبي لآخر قطره لبنت نزلت منه أنا احسست براحه و ذه لم اشعر بها من قبل و بعد ان شربت لبني باكمله ارتمت علي الكنبه علي ظهرها و باعدت بين رجليها ليظهر لي كس حليق لا يشوبه اي شعر كأنها عروس يوم زفافها او كأنها كانت تعلم انها علي موعد مع زبي فأشارت باصبعيها ناحيته كسها فعرفت منها و من نظراتها انها تريدني اللحم لها كسها و اشرب من رحيق عسلها كما شربت مني إكسير الحياه و هو لبن زبي فبدئت انزل بين فخذيها و أتحسس شفرات كسها بلساني ،،، كنت اشاهد في الأفلام لحس ألكس و مص البظر فبدئت بتطبيق ما كنت اشاهده من أفلام لحس ألكس و عن تلامس لساني لسفرات كسها انتفضت من مكانها و كادت انت تصرخ و تصحي كل من في البيت وضعت يدي علي فمها و بدئتامرر لساني عليركسها و هي تتأوه اااااااااااااااهههههه. يا (م) اللحس كس بنت خالتك المشتاق للجنان أيدي بدئت اللحس كسها بلساني نزولا و طلوعا نزولا و طلوعا وهي من المحنه تتمهد و تتأوه اههههه اللحس كمان امممممممممممم. اااااااااااههه اااااااااههههه ااااااه فأحسست بعرشه. في جسعرفت انها أتت بشهرتها مره آخراً فذدت من لحسي لكسرها يميناً و شمالا و طلوعا و نزولا الا ان جئت عن فتحت كسها و بدئت ادخل لساني في فتحه كسها و هي تمسك برأسي و تضغط علي كسها و هي تضغط و أنّا أزيد من لحسي و اكل لكسها حتي ارتعشت مره اخري ،، فقالت لي حان وقت ان تضع سيفك القاسي في جرابهراللذي سيحتويه الي الأبد و نمت فوقها و هي تحتي و بدئت بدعم راس زبي علي شفرات كسها و هو شعور اول مره في حياتي لما اشعر مثله من قبل عندما احسست هذَا الإحساس ندمت علي وقتي اللي كنت أضيعه في العاده السريه اما الان فا أنا في رجلي كس غارق في عسله منتظر زبي يدق أبواب كسها فبدئت فبرك راس قضيبي علي شفرات كسها و بظرها فوضعت راس زبي علي أبواب فتحه كسها دخل راس زبي شيئا فشيئا فتاوهه عند دخول زبي فيها فبدئت ادخاله قليلا و هي مستمتعا لزبي و تقولي لي لم ادق طعم الزب في كسي منذ شهور ااااااه. اااااوووه دخله كله دخل زبك في كسي اريد زبك يخترق كسي و يملأ جدران كسي اههه اهههه ااااه ااااه آآآه دخله كمان. دخل زبك كله في كسي و بدئت بإدخال زبي الي ان استقر زبي في عمق رحمها فتاوهه ااااه آآآه ما احلي زبك في داخل كسي. نيك كسي بزبك فضلت ادخل زبي. و أطلعه و بدئت لأول نيكي في حياتي لما أكن اعلم انها حقيقته بل كنت اعتقد أني احلم و أني سوف استفيق من الحلم ولكن هذَا ليس بحلم انه حقيقته بدئت بإدخال زبي في كسها و بدئت أنكها مثل أفلام السكس اللي كنت أشاهدها و مجرد اطلع زبي من كسها. تقولي ليه طلعته دخل زبك في كسي نيك كسي اااااه اوووه بدئت التسارع في ادخال زبي في كسها و هي تقول كمان نيك كمان في كسي كسي محروم إنتا اللي حتعوض اشتياق كسي النيك ااااه آآآه نيك كمان. دخل زبك كله. دخله كله آه نيك شرموطك آه نيك كسي المحروم أهه أهه أهه اههه ابيي امممم زبك جنني زبك بهدلني نيك كسي اممممممممم ااااااه اااااه اي ايييييي ايييييي أووف اح اح اح نيك كمان كمان كمان نيك كسي بالجامد زبك أنا مش حسيبه بعد كده آه آه آه آه اي اي اي اووه نيك كسي كمان آه. أهه آه آه آه و أنا بدخل زبي في كسها لمده لا تقل عن النصف ساعة الي ان احسست أني حجيب لبن زبري لأمره الثانيه بقولها أنا حجيب و بطلع زبي من كسها قالتلي إنتا بتعمل آيه أنا عايزه لبن زوبرك كله في كسي أروي عطش كسي بلبنك نيك كسي اكتر و اكتر و نزل لبنك السخن جوه كسي عشان يرويه و مجرد ما سمعت الكلام ده حسّيت بحمم بركانية تخرج مني داخل مهبلها و أنا اتاوه خلاص حجيب حجيب اااااااااه آآآه و هي تأوّهات معي و ارتعشت و حسّيت برعشتها هزت جسمي وبكيت لبني في كسها فا لقتها بتقول اااااح اححححح. اححححححححححح لبن سخن قوي اه ااااه ااااه سخن مولع سخن سخن مش قادره كسي خلاص مش قادره منه فضلت نايم عَلَيْهَا بعد ما كبيت لبني فيها لمده ٥دقايق و أنا نايم فوقها و صدري علي صدرها و بدئت قطرات لبنت و شهوتها بعد ان امتزجو معا بالخروج من فتحه كسها فا سحبت زبي من كسها بهدوء و حنان و هدوء شديد الي ان وصل راس زبي بالخروج من كسها احسستها تنتفض مره اخري لمجرد راس زبي يخرج و يمدد فتحه كسها و ارتمت جانبها و ظللنا نمصمص و نبوس بعض و اكل شفيفها و ادخل لساني في فمها و غرقنا في بوس آدم لمده ١٠ دقائق ،،،،، و نكون كده وصلنا لآخر قصه بدايتي مع النيك مع بنت خالتي 




،بعد ان اشوف التفاعل و الردود حكما باقي قصصي مع بنت خالتي و اخواتها الأصغر منها 



كأَن معكم بطل القصه. ( م ) 
أرجو ان تنال إعجابكم و منتظر منكم التفاعل و الردو

3 commentaires:

  1. انا اسمي عادل و ساحكي لكم كيف نكت اختي و هي نائمة بعدما خدرتها و قد فتحت كس اختي حين ادخلت زبي فيه و صرت انيك اختي يوميا الى ان اكتشفت الحقيقة و صارت اختي زوجتي تتركني انيكها كلما اشتهيتها و هذه القصة التي حدثت معي هي قصة حقيقية و ليست مثل أي قصة اخرى و اريد ان اذكر ان القصة حقيقية ماعدا الاسماء فيها و ذلك امر بديهي . انا شاب اسكن في الريف و لدي اختي رنا التي تصغرني بسنتين فهي عمرها 18 ربيعا و اختي تملك جسد خيالي حيث طولها 180 ووزنها 70 وهي تملك طيز اروع منا الخيال و بزازها حبتان من الرمان و هي تملك عيون عسلية جميلة جسمها ابيض لانها لا تخرج من البيت و شعرها اسود داكن و هذا جعلني استيقظ جنسيا عليها و لكن هي كانت فتاة محترمة و مهتمة بدروسها و كنت دائما اتطلع الى بزازها التي كنت اراها خلسة و لكن خوفي منها جعلني بعيدا عنها في يوم من ايام الصيف الحار لما نكت اختي و كانت ترتدي فيزون اسود و شلحة حمراء و هذا المنظر اوقف زبي مترا كامل . و لم اصدق ما ارى طلبت منها النوم بجانبها فلم ترفض و في منتصف الليل تقربت منها و وضعت يدي على بزها فاحسست بقساوة خفيفة و لكن كانت ردت فعلها سريعة فانقلبت على الجهة الاخرى فخفت منها و ابتعدت عنها و في صباح اليوم الثاني كنت مهووس في التفكير كيف انيك اختي رنا ؟ و خطرت في بالي فكرة جهنمية و هي ان اخدرها عن طريق الحبوب و فعلا وضعت لها الحبوب في الليل داخل كاس الماء بجانبها و بعد ساعة اقتربت منها ببطئ و قلبي يدق بشكل لا يوصف و حاولت ان اوقظها لكي اتاكد من نومها و فعلا لم يكن هناك أي حركة و مباشرة رفعت الشلحة و شاهدت سنتيان اسود فلم اتمالك نفسي و نزعت لها السنتيان ببطئ فكان اجمل منظر اراه بزاز اختي امامي فبدات امص بزها بقوة و بدات اجن اكثر . و من شدة هيجاني رضعت بزازها و لحست حلمتيها و نكت اختي نيكة سطحية حيث كنت احك زبي على طيزها و انا ارضع حتى قذفت المني على طيزها فوق الكيلوت لكني بقيت هائجا و زبي منتصب و لم اشبع من النيك

    ثم بعد ربع ساعة قررت الانتقال الى كسها خاصة و ان الشهوة ظلت مرتفعة و زبي منتصب جدا و لكن كنت خائف جدا و فعلا نزعت الفيزون و وصلت الى كلسون احمر جميل و بسرعة انزلت الكلسون لارى كس عليه شعر متوسط الطول و بدات اشعر بشعور لا يوصف لما نكت اختي رنا فقربت فمي من الكس و بدات اقبله بل اكله فلاحظت حركة بطيئة من رنا و لكن كنت مشغولا في الكس الجميل و بحركة غبية من وضعت زبي على باب كس رنا و دفعته الى الداخل و تحركت رنا اكثر و لكن المصيبة كانت اني قذفت داخلها و اخرجت زبي بعدما نكت اختي من كسها الصغير جدا و لكن متاخرا و هو مبلل بالدماء و الماء . و بسرعة نظفت كل شيء واعدت كل شيء و خرجت من الغرفة مسرعا الى غرفتي و كنت مرعوبا جدا و بقيت حتى الصباح . و في الصباح سمعت رنا تقول لامي ان الدورة قد جاءت و لم تعرف رنا ماذا حصل و بعد مرور شهر من اول مرة نكت اختي و فتحت كسها حاولت من جديد بما ان كس رنا اصبح كسا مفتوحا و كررت هذه العملية على مر اشهر . رنا لاحظت اشياء غريبة تحدث عند شربها للماء و في يوم من ايام الشؤم تظاهرت بشرب الماء و لكن لم تشربه و عندما اقتربت من بزها الوردي امسكت يدي و قالت ماذا تفعل يا اخي فقلت اني احبها فطلبت مني الخروج و لكن بحركة سريعة رميتها على السرير و مزقت الفيزون و وصلت الى الكس و ادخلت زبي داخله و نكت اختي بكل قوة و انا منتشي بها و بكسها . و لكن هذة المرة كانت رنا واعية و كانت تقول يا كلب ياكلب انا اختك . و لكن عندما سمعت ذلك تهيجت اكثر و رنا لم تستسلم لي و بعد محاولات اصبحت تصدر صوتا غريبا جدا لم اسمعه من قبل عرفت انها وصلت الى المحونة و صارت تعانقني و تلف يدها على ظهري و تبادلني القبلات الحارة

    و احسست ان رنا اختي اعجبها زبي الذي كان يدخل و يخرج في كسها مثل المنشار و كان كسها حارا جدا و لم اشعر بحرارته من قبل لانني نكت اختي من قبل و هي نائمة و لم تكن تفرز من كسها ماء الشهوة على عكس هذه المرة التي كانت متجاوبة معي . و برغم اني كنت ادخل زبي في كسها و المس طيزها و امسك فلقتيها بكلتا يداي الا انها طلبت مني ان ترضع زبي لكن حلاوة الجنس و حرارته جعلتني لا اقدر على اخراج زبي من كس اختي رنا و انا ازداد هيجانا في كل لحظة تمر بعد دقائق افرغت لبني كله في كسها بعدما نكت اختي بقوة و هي تقول ااااااه اممممممممممممم اههههه ياااااااااا و بعد دقائق خرجت من الغرفة مسرعا و رنا تبكي بصمت . لكني لم اتركها و اقتربت منها في اليوم الموالي حيث احتضنتها بحنان و دفئ و اخرجت لها زبي كي ترضعه و لم تتوانى في مصه بكل قوة حتى انها كانت تعضه بطريقة شهوانية جدا و احسست بحلاوة عجيبة تجتاح زبي خاصة و انني نكت اختي من قبل دون علمها و اليوم صارت مثل زوجتي و كانت اكثر محنة مني و لهفة الى الجنس و
    الزب حيث قذفت لبن زبي في كسها

    RépondreSupprimer